S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
Podporuje mojeID

NOVINKY

arr3LG Q6 - pouzdra, obaly, sklo na displayNově v nabídce pouzdra a obaly pro LG Q6.... arr3Pouzdra a obaly pro Honor 9Po delší době jsme zařadili do nabídky pouzdra a obaly pro Huawei Honor 9, nějak jsme na tenhle... arr3Kožená pouzdra pro Samsung Galaxy S8 a S8+ / S8 PlusLuxusní a vysoce kvalitní pouzdra z pravé kůže pro Samsung Galaxy S8 a S8+ / S8 Plus nově v nabídce!... arr3Silikonová pouzdra a obaly pro LG G6Nově v nabídce krásná silikonová pouzdra a obaly pro LG G6... arr3Sony Xperia XZ - pouzdra a obalyNově v nabídce kvalitní kožená pouzdra peněženky pro Sony Xperia XZ... arr3Pouzdra a obaly pro Asus Zenfone 3Pouzdra a obaly peněženky pro Asus Zenfone 3 nově v nabídce!... arr3Huawei Y6 II a Y6 II CompactNově v nabídce silikonová pouzdra a flipové obaly peněženky pro Huawei Y6 II a Y6 II Compact... arr3Pouzdra a obaly z pravé kůže pro Samsung Galaxy A5 2017Nově v naší nabídce kvalitní pouzdra peněženky z pravé hovězí kůže pro Samsung Galaxy A5... arr3Pouzdra, obaly, skla na Huawei P10, P10 Lite, P10 PLusNově v nabídce pouzdra, obaly, peněženky pro Huawei P10, P10 Lite, P10 Plus. Barevné provedení... arr3Stylová pouzdra a obaly pro Samsung Galaxy A3 (2017), A5 (2017)Nově v nabídce stylová pouzdra a obaly pro Samsung Galaxy A3 (2017), A5 (2017)... arr3Pouzdra a obaly pro Honor 7 Lite, Honor 5C, Honor 6X, Mate 9 LiteNově v nabídce pouzdra a obaly pro Honor 7 Lite, Honor 5C, Honor 6X, Mate 9 Lite... arr3Pouzdra a obaly pro Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2016) T580N T585NNově v nabídce pouzdra a obaly pro tablet Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2016) s funkci probuzení a... arr3Huawei Nova - pouzdra a obalyNově v nabídce pouzdra a obaly pro stylový mobil Huawei Nova!... arr3Stylová pouzdra a obaly pro čtečky Pocketbook Touch Lux 3 / Touch Lux 2 62Stylová a designová, módní pouzdra a obaly s automatickým probuzením a uspáním pro čtečky Pocketbook... arr3Pouzdra a obaly pro Samsung Galaxy J3 2016Nově v nabídce pouzdra a obaly, styl peněženka pro Samsung Galaxy J3 2016 ... arr3Pouzdra a obaly pro Huawei Honor 8Prvním typem pouzder jsou peněženková pouzdra z kvalitní syntetické kůže pro Huawei Honor 8 Jedná se... arr3V Antracitshopu vám nově přinášíme skvělá pouzdra pro Huawei P9 a Huawei P9 Lite Prvním typem pouzder jsou peněženková pouzdra z pravé kůže pro Huawei P9 i P9 Lite. Jedná se o... arr3V Antracitshopu pro Vás nově máme dva typy pouzder pro mobily Sony Xperia X Prvním typem je kvalitní flipové pouzdro pro Sony Xperia X - pouzdro přinášíme v červené, bílé,... arr3Antracitshop Vám přináší nová pouzdra pro Sony Xperia XA Prvním typem jsou peněženková pouzda v červené, černé, bílé, hnědé, bílé a zelené barvě. Pouzdro... arr3Antracitshop představuje nová pouzdra a ochranná skla pro skvělý LG K8   Prvním typem pouzdra je peněženkové pouzdro vyrobené z kvalitní syntetické kůže, které... arr3Samsung Galaxy S7 a S7 Edge - pouzdra a obalyNově v nabídce pouzdra a obaly pro Samsung Galaxy S7 a S7 Edge - barevné kožené peněženky a flipová... arr3Sony Xperia M2 a Xperia Z3 Compact - pouzdra, obaly, fólieNově v nabídce pouzdra, obaly, fólie pro Sony Xperia M2! Pouzdra a obaly pro Xperia Z3 Compact zde.... arr3Tablety Acer Iconia pouzdra a obalyPouzdra a obaly pro tablety Acer Iconia A1, A700, B1, W510, W511 Sháníte pouzdra a obaly pro váš... arr3Nová pouzdra pro skvělý Honor 7!  Antracitshop pro Vás má nová pouzdra pro skvělý mobil Honor 7. Jedná se o pouzdra ve stylu... arr3A opět máme nová pouzdra...nová pouzdra pro HTC One M9 a E8V Antracitshopu nově máme krásná pouzdra pro HTC One M9 a HTC One E8. ... arr3Nová pouzdra a obaly pro Samsung Galaxy S5 miniS novým Samsungem přichází do našeho eshopu také nová pouzdra. Tentokrát se jedná o pouzdra a obaly... arr3HTC Desire Eye a Asus Zenfone 2Nově v nabídce pouzdra a obaly pro HTC Desire Eye a Asus Zenfone 2. Pro HTC Desire Eye nabízíme... arr3Zlevňujeme dobírku České pošty ze 129 Kč na 99 KčVážení zákazníci, rádi bychom vás informovali, že způsob dopravy "Dobírka - Česká pošta" byl zlevněn... arr3Huawei P8 Lite - pouzdra a obalyNově v nabídce pouzdra a obaly pro Huawei P8 Lite...... arr3Nová pouzdra, obaly, peněženky pro Samsung Galaxy S3, S4, Mini...AntracitShop.cz právě zařadil do nabídky nové modely pouzder a obalů pro telefony Samsung Galaxy! V... arr3Nová luxusní pouzdra pro Huawei G8Novinkou v Antracitshopu jsou luxusní pouzdra a obaly pro Huawei G8, v nabídce máme provedení v... arr3Nový design webu od 10.5.201610.5.2016 jsme spustili nový moderní design webu optimalizovaný jak pro desktop, tak mobilní... arr3Pouzdra a obaly pro tablet Samsung Galaxy S 8.4 a 10.5Špičkový tablet si zaslouží kvalitní obal. Pouzdra a obaly pro tablety Samsung Galaxy S 8.4... arr3Nevíte typ mobilu - nová služba pro vás!V testovacím provozu spouštíme novou službu - sháníte pouzdro na svůj mobil, ale nevíte jaký máte... arr3Vodafone Smart Prime 6 - pouzdra a obalyNově zařazujeme do nabídky pouzdra a obaly pro mobil Vodafone Smart Prime 6... arr3Luxusní pouzdra a obaly styl peněženka pro Sony Xperia Z5, Z5 Compact a Z5 PremiumNově v nabídce pro vás máme pouzdra a obaly ve stylu peněženka pro novinky Sony Xperia Z5, Z5... arr3HTC One Mini a Mini 2 - pouzdra a obalyNově v nabídce luxusní pouzdra a obaly pro mobil HTC One Mini a HTC One Mini 2!... arr3Antracitshop přináší nová pouzdra pro Samsung Galaxy S6 Edge!Od včera se u nás prodává Samsung Galaxy S6 Edge, a proto Vám na něj přinášíme nová pouzdra v našem... arr3Nová luxusní pouzdra na Samsung Galaxy A3, A5 a A7!Máme pro Vás nová pouzdra pro Samsung Galaxy A3, A5 a A7! Pouzdra a obaly pro Samsung Galaxy A3,... arr3Nová pouzdra pro Samsung Galaxy J5 a Galaxy J7Antracishop přináší nová pouzdra a fólie pro Samsung Galaxy J5 a Samsung Galaxy J7! Jedná se o... arr3Pouzdra peněženky z pravé kůže pro Samsung Galaxy S7 EdgeRádi bychom vám představily novinku v naší nabídce - pouzdra "peněženky" z pravé hovězí kůže pro... arr3Huawei P8 Lite a Y6 - stylové peněženky a silikonové obalyNově v eshopu stylová pouzdra, designové obaly a luxusní peněženky pro Huawei P8 Lite a Huawei Y6!... arr3Nová pouzdra pro mobily Nokia / Microsoft LumiaV Antracitshopu nově pouzdra pro mobily Lumia.... arr3Nová pouzdra na HTC ONE M8Antracitshop se opět rozrostl o další pouzdra, tentokrát pouzdra a obaly na HTC ONE M8.... arr3Vodafone Smart ultra 6 - pouzdra a obalyBarevné silikonové obaly a fólie na display (screen protectory) pro perfektní Vodafone Smart Ultra 6... arr3Srpen 2014 - pouzdra a obaly pro LG G3V srpnu zařazujeme do nabídky pouzdra a obaly pro špičkový smartphone LG G3. Včetně pouzder s funkcí... arr3Nová pouzdra na Samsung Galaxy Alpha!Nová pouzdra na Samsung Galaxy Alpha! V Antracitshopu nově přibyla pouzdra na skvělý mobil...


OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky společnosti AntracitShop.cz od 1.5.2016

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.antracitshop.cz.

Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. 

Provozovatel internetového obchodu

Jaroslav Polák

Smetanova 450, 273 06 Libušín

IČ: 76646581

DIČ: CZ8302060668

Živnostenské oprávnění vydáno Magistrátem města Kladno, vznik ŽO 15.3.2010

Email: info@antracitshop.cz

Kontaktní adresa: Jaroslav Polák, Generála Selnera 3255, 272 01 Kladno

Provozovatel internetového obchodu je plátce DPH.

Ověření údajů o prodávajícím: http://wwwinfo.mfcr.cz/ares/ares.html.cz

 

Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny zde. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

 

Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 30 dnů od potvrzení objednávky. Je-li v přehledu zboží uvedeno „skladem“ a v kolonce „Dostupnost“ je uvedeno „Odesíláme do 48h - (skladem u nás)“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Cena a způsob doručení zde.

Nedodrží-li prodávající lhůtu pro dodání nebo odeslání zboží, doručí kupujícímu zboží zdarma a poskytne mu slevu z kupní ceny ve výši 10 %. Ostatní nároky kupujícího tím nejsou dotčeny.

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje..

 

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle ve 14  denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání  do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat zakoupené zboží.  Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

 

Práva a povinností z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá. 

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. 

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši. 

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. 

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. 

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu. 

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. 

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • bezplatné odstranění vady opravou;
  • přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.


Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. 

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy. 

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

 

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.

Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.


 

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má
podle zákona č. 634/1992 Sb., o
ochraně spotřebitele, v platném
znění, právo na mimosoudní řešení
spotřebitelského sporu z kupní
smlouvy nebo ze smlouvy o
poskytování služeb. Subjektem, který
je oprávněn mimosoudní řešení
sporu provádět, je Česká obchodní
inspekce. Bližší informace jsou
dostupné na webových stránkách
www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského
sporu se zahajuje výlučně na návrh
spotřebitele, a to pouze v případě, že
se spor nepodařilo s prodávajícím
vyřešit přímo. Návrh lze podat
nejpozději do 1 roku ode dne, kdy
spotřebitel uplatnil své právo, které je
předmětem sporu, u prodávajícího
poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit
mimosoudní řešení sporu online
prostřednictvím platformy ODR
dostupné na webové stránce
ec.europa.eu/consumers/odr/.

Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní urovnání sporů lze provést také prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz.

Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění, ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

Prodávající se zavazuje v případě souhlasu kupujícího usilovat o naplnění doporučujícího stanoviska dTestu.


Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Ostatní

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Záloha na zboží

V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku nebo zboží, které není na skladě, nebo množství zboží, které není obvyklé, může být ze strany prodávajícího požadována úhrada zálohy. Prodávající se zavazuje o požadavku zálohové platby informovat kupujícího neprodleně.

Informace a poradenství

Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou sdělovány podle nejlepšího vědomí prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty zkušeností a informací, které prodávající sám získal od výrobce či svého dodavatele.

Stížnosti

Stížnosti a připomínky kupujícího, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím, vyřizuje prodávající v souladu s platnými předpisy, kdy stížnosti a připomínky může zákazník uplatnit na e-mailové adrese: info@antracitshop.cz. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací zboží, bude tato stížnost vyřízena jako reklamace v souladu s platnými právními předpisy.

Písemná komunikace

V případě doručování písemností mezi účastníky se za doručovací adresu považuje kontaktní adresa prodávajícího a adresy kupujícího uvedené v objednávce..

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. května 2016.

 

OTM5Y